Vissza

Idővihar

A jövőben ragadt hely...

Hihetetlen, tudom - de az időnk széthasadt: nincs itt se jövő, se múlt, mégis, minden amit itt látsz, az valós. De van innen kiút! Legalábbis, úgy hisszük... Győzd le az Időhasadások szörnyeit, mentsd meg a világot!

Játékmenet

Ez mától az otthonod - szokj hozzá, kicsit szűkös, tele gépekkel, de biztonságos, viszonylag - itt találkozol Aevummal, aki egy őrült zseninek a lánya: feladata, hogy helyreállítsa az Időt, viszont ehhez a te segítségedre lesz szükség!

A játék lényege, hogy a 8 különböző aréna (tisztes nevén Időhasadás) egyikén szörnyek ezreit gyilkold, miközben erősebbnél erősebb zsákmányokat szerzel - minél tovább jutsz, annál erősebb zsákmányban van részed, de vigyázz, minél mélyebben vagy a hasadásban, annál erősebbek az ellenfelek!

A hasadások során óvatosnak kell légy, a szörnytömegek mellett főellenségekkel, sőt, egyéb veszélyes entitásokkal is találkozhatsz, ha elég mélyre kerülsz, még akár Bellthorn főmágus ellen is harcolhatsz - vajon elbírtok jutni odáig a barátaiddal? Lesztek annyira erősek?

Történet

(Pislákoló rejtelem)

Réges-rég, bár már senki nem tudja, mennyire régen - mikor a világunk a pusztulás fenyegetettsége alatt állt, egy bátor lány, az egykori Zodiak Professzor lánya, Aevum rettegése a megszűnéstől odaáig fajult, hogy egy Homokperecelő elfogását követően egy szintetikus világot hozott létre, biztos ami biztos. Tudniillik, a Homokperecelők kortizolszintje annyira különb minden más fajtól, hogy akár órákra meg tudja állítani az időt - ezzel kísérletezett Aevum, mikor észrevett valami nagyon különöset a zombiszerű homokóra alakú, csöppet sem barátságos törpególemen: a csodálatra méltó fajnak egy beteg alanyát sikerült begyűjtenie, aminek a mellékvesekéreg afféle töredékeket termel. Aevum tudta, hogy minden Homokperecelő mikor meghal, a szerveik homokké bomlanak, amikből afféle üvegtörékennyé anyag válik, de ez valamiben más volt - Lilás, szinte mágikus töredékeket halászott ki a boncolóágyon a hiper-zseni lány, ezzel megmentve az időket megállító mini-gólemet.

Másnap azonban akadt egy anomália, mikor az operációs terembe tért az őrült professzor lánya: a kedvenc kis Homokperecelője eltűnt! Hiába volt kikötözve, hiába töltött el órákat, hogy elfogja az óracsempész gólemet, csak úgy köddé vált volna? - gondolta ismét feleslegesen dolgozott annyi megszámlálhatatlan percet: ezaz - percek! Nem hallani a falon lévő órák tik-takkolását, sem a tetőbe épített hatalmas órának a szerkezetét, ahogy a fogaskerekek forognak egymás hátán - valami furább, mint szokott, hát mégis hogyan lehet az, hogy két tudós van a háztartásban, és egy óra sem működik?

Elengedte a gólem-ügyet, a fő, hogy maradt még ebből a bizonyos lilás töredékből, bármi is legyen ez. A legújabb kísérlete az, hogy a puhított Rodozit-kristály az üveggel ha vákuumos térben kapcsolatba lép, porrá égés után megszűnik létezni valamiért az üveg - ezt a technikát még a mágusok találták fel régen, csak ők tűzzel használták, mi ezt manapság feketemágiának hívjuk - mindig is kíváncsi volt, hogy miért.. Nade.. Ha már az okára nem sikerült ráeszmélni, másféle elemekkel bővítve a kísérlet receptjét, vajon milyen hatást fog kelteni?

Félelem, az mindig van, pláne, ha tudod, hogy amit csinálsz, azt máshol boszorkányságnak nevezik - de ezt a gondolatot elhesegetve, eljárt a recept szerint, üveg helyett a kedvenc kicsi elszökött időgólem kortizol-töredékét használva - jobb név nem jutott ennek az elemnek akkoriban.

Rodozit kristály, pipa. Az apjától guberált Obszidiánvágó remekül tudta puhítani az antimonitot, hogy a királynak zöldszínű tartós lángot készítsen régebben, tesz hát egy próbát, hogyan bírja a Rodozitot. A folyamat sikeresnek tűnt, bár picit porhanyósabb lett a kristály, mint kéne, de meg ne ártson a körülményeskedés, továbbhaladunk ezzel a ponttal is. Pipa. Jöjjön hát a lila kristály.. izé.. Egy vákuumgépbe belehelyezte a puhított rodozitot illetve a szilánk-anyagot, majd lezárta gondosan a fedelét a gépnek. Ahogy emelkedett a vákuum szintje a gépnek, szép lassan egyengette egybe a két anyagot, mikor hírtelen lilás-kékes fény fedte le az egész termet - mintha elaludnál nyitott szemmel a nap alatt, olyan érzés volt védőszemüveg nélkül belenézni - inkább lekapcsolta a gépet, nehogy véletlen ő robbantsa fel a világot, a nagyratörő varázslógróf helyett.

A gépet letakarta egy lepellel, hogy majd később visszatérhessen a projekthez.

Telt, múlt az idő, az erős harcosok és a bátor kalandorok eltűntek az utcákról, Aeveum és apja, Zodiak Professzor agyaltak, mit tudnának tenni, amennyiben nem sikerül legyőzniük a világ potenciális uralkodóját. Ekkor a lány félve előjött a régi projektjével: megmutatta a professzornak a lepel alatti gépet, amiből az összekevert anyag eltűnt, csak egy lebegő gömb maradt, amiből hullámzanak a kristály-szilánkok.

Az aggódó professzor részben dícsérte a kísérletet, részben utasította a gondolatot, hogy akár meg is ölhetik akár az egész univerzumot ezzel a géppel, ami egykor egy óvatlan vákuumgép volt, mostmár egy időzítetlen bomba is lehet - nyugtatta azért a gondolat, hogy hónapok óta a háta mögött bújdosott ez a gép. Próbálták finomítani a gépet, kicsit optimalizálni, hátha el tudnak érni valamit vele, de nem jutottak előrébb..

Egy ártalmatlan pillanatban, hatalmas, sötétlila színű robbanás látszódott a távolban - tudták, hogy a csata elveszett, ha nem tesznek valamit, ők is meghalnak. Az édesapa, ki a számára legédesebb projektjével, avagy a lányával a sírba kényszerülnek vonulni, kénytelen volt az egyetlen esélyt megadni a túlélésnek: felkapcsolta a vákuumgépet, a szilánkok egyre jobban kifordultak a gömbből, ezuttal a zsírkrétával megjelölt, picivel minimum feletti fokozat helyett a maximumra átállítva a nyomást hatalmas fényt gyakorolt - a drámai helyzetben, mikor az ördögi mágikus robbanás áldozatai lehettek volna, az apa a gépnek löki a lányát teljes erejéből, majd egy bunkósbottal széttöri a gép paneljét: ezzel mégnagyobb robbanást csinálva, mint a hatalmas varázslóé, Bellthorn.

Fejlesztői képek

(PRE_ALPHA(1.5) verzió)

(Időkapcsoló item, amivel a hasadásokat lehet elérni)


(Arénába betöltési animáció)


(Egyedi kardok, rúnák, páncélok játékmenet közben)


(Játékmenet)


(Játékmenet)


(Zsákmányolás ládákból, itemek)


(Játékmenet)